Romanii au ales Tymbark Cool “Produsul Anului 2011”
Tymbark Cool, produs aflat in portofoliul Tymbark Maspex Romania, a castigat titlul Produsul Anului 2011 la categoria bauturi racoritoare. Rezultatele au fost obtinute in urma studiului desfasurat in cadrul programului “Produsul Anului”, prin care 4.000 de consumatori romani voteaza anual inovatiile aduse produselor din diverse categorii.
“Produsul Anului”, unul dintre cele mai mari studii de piata din Romania, a adus si anul acesta in fata consumatorilor o selectie a celor mai inovatoare produse din sfera FMGC. Zeci de produse din diverse categorii au fost inscrise in cercetarea menita sa determine gradul de satisfactie a romanilor vizavi de noutatile aduse in materie de design, functionalitate, ambalaj sau marketing.

Studiul Produsul Anului s-a desfasurat in luna iunie 2011, pe un esantion de 4,000 de consumatori romani, fiind realizat de catre compania internationala de cercetare de piata Dedicated Research. Participantii la studiu au raspuns interviurilor online, care au urmarit determinarea atractivitatii si interesului pentru produse noi in randul consumatorilor. Respondentii au fost rugati sa aleaga cel mai atractiv si cel mai inovativ produs din categorie, sa spuna daca au folosit vreodata produsul respectiv si cat de multumiti au fost de acesta.
Participarea la Produsul Anului a fost deschisa oricarui produs de larg consum, cu exceptia marcilor private, lansat pe piata intre 1 iunie 2009 si 31 decembrie 2010 si care a fost comercializat in cel putin doua lanturi de supermaketuri. Un juriu format din Otilia Calugareanu, Publishing Director Magazinul Progresiv, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania si Corina Doba, Project Manager ANPCPPS Romania a validat inscrierea produselor, iar lista finala a fost supusa votului celor 4.000 de participanti la studiu.

Despre Tymbark Maspex Romania
Grupul Maspex, originar din Polonia, are o istorie de peste 20 ani si filiale dezvoltate in 8 tari din Centrul si SE Europei. Compania este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Prima fabrica a companiei a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar din 2001 intreaga activitate a Tymbark Maspex Romania se desfasoara la Valenii de Munte. In iulie 2009, Tymbark Maspex a lansat la Valenii de Munte cea de-a doua fabrica a grupului din Romania. Noul centru de productie si depozitare a devenit astfel cel mai mare din cadrul grupului Maspex si unul dintre primele din Romania care produce si imbuteliaza sucuri folosind tehnologia aseptica.
In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabricile sale de la Valenii de Munte toate produsele comercializate sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1). In anul 2010, Tymbark Maspex Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 245 milioane RON. Pentru anul 2011, compania previzioneaza o crestere cu 10% a cifrei de afaceri. Tymbark Maspex Romania este centrul de coordonare al grupului Maspex pentru Europa de Est, asigurand productia pentru pietele din Romania, Bulgaria si Republica Moldova, si partial pentru Cehia, Ungaria, Slovacia si Polonia.