Honda la Salonul Auto de la Geneva 2011

Elementele noi ale conceptului de vehicul electric Honda EV alaturi de platforma de tip hibrid plug-in destinata vehiculelor de dimensiuni medii, vor fi prezentate la Salonul Auto de la Geneva. Conceptele vor fi lansate ca parte a proiectului Honda – „Road to Zero Emissions” – ilustrand tehnologia actuala de hibrizi alaturi de tehnologia revolutionara a vehiculelor plug-in si scopul final al vehiculelor electrice pe baza de celule de combustibil, precum modelul Honda FCX Clarity. Ambele vehicule sunt parte esentiala a Honda Electric Mobility Network (Reteaua de Mobilitate Electrica a Honda), o abordare globala a companiei privind reducerea emisiilor CO2 prin intermediul unor produse inovatoare, de gestionare a energiei si tehnologii de producere a energiei. Conceptul EV sugereaza intens directia si stilul Honda pentru productia din perioada urmatoare privind vehiculul cu baterii electrice, Fit EV, care va fi lansat in SUA si Japonia in 2012. Toate modelele cu platforma de tip hibrid plug-in dezvaluie noua generatie Honda, privind tehnologia dublei motorizari hibride, care va fi lansata tot in 2012.

Conceptul EV este proiectat pentru a satisface nevoile zilnice de deplasare pe distante medii si utilizeaza acelasi model pentru cinci locuri, regasit si la automobilele de tip hatchback, (cunoscut sub numele de Jazz in Europa). Conceptul Honda EV va avea o autonomie estimata la 160 km (100 mile), conform US EPA LA4* – ciclu urban. Autonomia creste prin utilizarea unui sistem electric de condus inovator in 3 moduri, adaptat de la hibridul de tip sport, Honda CR-Z, lansat in 2011. In plus, Conceptul Honda EV va include cateva sisteme interactive de orientare pentru a ajuta soferul in cresterea nivelului de optimizare a bateriei. Alaturi de Conceptul Honda EV, va fi amplasat un stand-prototip de incarcare, ce poate sta la baza unei infrastructuri a viitorului pentru incarcare electrica, foarte intuitiv si usor de utilizat. Honda va lansa de asemenea o platforma de tip hybrid plug-in care reprezinta urmatoarea generatie privind sistemul de dubla motorizare hibrida Honda.
Hibridul plug-in este proiectat pentru a fi compatibil cu obiceiurile zilnice de sofat, ce permite excursii scurte, frecvente in modul complet electric, oferind in acelasi timp capacitatea de conducere pe distante lungi atunci cand este necesar. Sistemul cu dubla motorizare Honda se poate deplasa continuu in trei moduri diferite pentru a maximiza eficienta sofatului: complet electric, combustibil-electric sau doar folosind motorul termic. Platforma de tip hibrid plug-in foloseste de asemenea franarea regenerativa pentru a incarca bateria. Modelul FCX Clarity va fi expus alaturi de doua modele care sa demonstreze pozitia sa ca solutie finala privind zero emisii provenite din mobilitate. La nivel mondial, prima productie a vehiculelor electrice pe baza de celule de combustibil a fost disponibila in regim leasing, in SUA si Japonia inca din 2008.
Seria de modele Honda la Salonul Auto de la Geneva 2011
Salonul auto de la Geneva va reprezenta debutul European al modelelor Honda Jazz revizuite ce marcheaza reintroducerea sistemului de transmisie automat CVT la segmentul flexibil B hatchback. Modelul Jazz Hybrid va fi pus in vanzare din acest an pe mai multe piete si va fi prezentat in cadrul salonului in configuratie completa, demonstrand in continuare angajamentul pe care Honda il are privind tehnologia hibrida combustibil-electric. Revizuirea modelelor Honda Accord Sedan si Tourer va fi de asemenea prezentata in cadrul evenimentului de la Geneva. Ambele modele primesc o serie de modificari imbunatatite privind designul, emisiile, sofatul si manevrare a vehiculelor. Honda Insight va beneficia de un interior revizuit. Modelul are, de asemenea, componente revizuite ale suspensiilor si setarilor, modificari ale specificatiilor si doua noi culori exterioare. Primul model hibrid coupe cu transmisie manuala cu 6 trepte, Honda CR-Z va participa la Salonul Auto de la Geneva. In cadrul standului Honda Accord este expus modelul CR-V echipat cu sistemul Collision Mitigation Brake System (CMBS), sistem autonom de franare de urgenta proiectat de Honda, ce a primit premiul EuroNCAP Advanced.




Share this:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *