Culoarea anului 2012

O culoare vibranta care aduce o nota de optimism in colectiile de moda si design interior, dar cel mai important in magazinele din intreaga lume, pentru ca specialistii in stabilirea culorilor cu impact vizual recomanda ca fiecare vanzator sa includa pe rafturi si in vitrine macar un obiect in tendinte.
Pantone Color Institute a facut anuntul mult asteptat: nuanţa care va fi favorita anului 2012 este o varietate de portocaliu rosiatic, foarte aproape de corai si poarta numele de „Tangerine Tango”. Se spune ca portocaliul are un impact pozitiv asupra creierului si retinei noastre, iar in cazul comerciantilor ar putea sa le creasca vanzarile.
Doar se spune, pentru ca nu a demonstrat inca nimeni ca este si cheia succesului. Cert este ca a reprezentat antidotul perfect pentru recesiune, prin optimismul si vibratiile pline de pasiune pe care le transmite. Portocaliul a mai fost considerat o culoare la moda si in alti ani dificili din punct de vedere economic, precum ’20, ’60 sau’80. Culoarea a ajuns in atentia multor creatori de moda si a designerilor de interior care deja au pregatit colectii intregi primavara-vara 2012. Pantone are capacitatea de a influenta toate categoriile de produse de manufactura, de la cele ale companiilor de cosmetice si ale producatorilor de vopsea de par, pana la vestimentatie, industria textila si multe, multe altele. Portocaliul aprins este o culoare calda, energizanta si inaltatoare si se pare ca se asorteaza cu aproape orice ton de piele si merge foarte bine in combinatii de culori pale sau la fel de energizante: verde crud, violet, bleu marin si turcoaz, evident in proportii decente.

Share this:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *