TimePal® Romania lanseaza un serviciu unic in Romania
Acest serviciu premium ajuta persoanele cu un program incarcat sa beneficieze de aproximativ 30 de ore libere in timpul lor liber, prin degrevarea acestora de activitatile casnice. TimePal® integreaza confortul unei platforme online ce inglobeaza mai multi operatori de servicii şi furnizori cu atentia personala oferita de o echipa dedicata de concierge, la locatia clientilor. Investitia de pana acum in acest serviciu a fost de aproximativ 200.000 de euro, banii fiind alocati in special pentru realizarea platformei și certificarea furnizorilor. Pentru inceput echipa TimePal® numara 10 persoane urmand ca numarul acestora sa creasca direct proportional cu numarul de cladiri noi in care se va furniza serviciul.
Toti ocupantii cladirilor de birouri cu care TimePal® are un acord de parteneriat pot beneficia in mod gratuit de serviciile de concierge. Utilizatorii iși vor crea un cont personal pe platforma integrata www.timepal.ro şi vor comanda online unul sau mai multe dintre serviciile şi produsele aflate in oferta. TimePal® va prelua comanda, urmand ca asistentii personali sa se ocupe de livrarea ei cat mai rapida.
Printre serviciile de concierge puse la dispozitie de TimePal® se numara: cumparaturi (500 de produse din toate categoriile şi sortimentele de produse alimentare şi de uz casnic), curierat, servicii de curatare a hainelor – disponibile pentru diverse tipuri de imbracaminte, servicii de intretinere a autovehiculului (de la intretinerea de baza pana la reviziile tehnice sau diverse lucrari de reparatii suplimentare), comenzi cadouri, comenzi flori, masaj de relaxare sau terapeutic. Serviciile de concierge TimePal® sunt asigurate de branduri consacrate, iar pretul este in linie cu cel al pietei, fara niciun comision in plus sau restrictii de cantitate. Furnizorii TimePal® sunt aleşi pentru calitate, acuratetea timpului de raspuns și consecventa serviciilor precum și abilitatea de a face fata unei creșteri exponentiale a business-ului propriu.
Criteriile prin care se diferentiaza TimePal® de celelalte servicii de concierge din Romania sunt: TimePal® este un serviciu premium accesibil tuturor angajatilor din cladirile de birouri medii și mari; TimePal® imbina confortul unui magazin online cu siguranta oferita de o echipa dedicata de concierge care se ocupa de gestionarea comenzilor; TimePal® integreaza o gama diversa de produse și servicii care poate crește rapid in functie de nevoile clientilor; nu exista comanda minima și taxe de livrare.
Initiatorii acestui serviciu unic in Romania sunt Lucian Anghel, antreprenor de succes pe piata de Property & Facility management, managing partner al companiei BSS şi Dan Mocanu, coach şi consultant apreciat, fondator al firmei de coaching şi consultanta Aperio Executive Coaching.
“Ideea de baza de la care am pornit acest business, a fost sa oferim un serviciu premium, accesibil tuturor angajatilor din companiile care işi desfaşoara activitatea in cladiri de birouri medii şi mari. TimePal® integreaza confortul unei platforme online ce inglobeaza mai multi operatori de servicii şi furnizori cu atentia personala oferita de o echipa dedicata de concierge la locatia clientilor. Acest serviciu ajuta persoanele cu un program incarcat sa se bucure de timpul lor liber prin degrevarea acestora de activitatile casnice zilnice, şi sa işi stabileasca echilibrul intre viata personala şi cea profesionala”, a declarat Dan Mocanu, fondator şi managing partener al TimePal® Romania.
“Pentru debutul afacerii noastre ne-am propus sa extindem serviciile TimePal® in una – doua cladiri de birouri in fiecare luna. De asemenea, avem in plan ca pana la sfarşitul anului sa ne consolidam prezenta București şi in Timişoara, iar ulterior, sa dezvoltam serviciile şi in strainatate. Primele tari vizate sunt Polonia, acolo unde obiceiurile de consum sunt similare cu cele ale romanilor, iar mai apoi in Germania, Marea Britanie şi Statele Unite.”, a declarat Lucian Anghel, fondator al TimePal® Romania.
Conform unui recent studiu de piata realizat de compania Unlock, la cererea TimePal, cele mai dorite servicii de catre angajatii cladirilor de birouri din București sunt cele legate de aprovizionarea cu produse alimentare și de uz casnic, livrare de obiecte/curierat și spalarea mașinii de serviciu sau personale. Daca distribuirea pachetului servicii de concierge ar avea loc maine, acesta ar fi folosit de 87% dintre angajatii care lucreaza in cladirile de birouri. Ceea ce ii motiveaza pe angajati in vederea achizitionarii unui astfel de pachet de servicii este economisirea timpului liber, prin eficientizarea sarcinilor, in vederea unei mai bune gestionari a timpului liber. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 450 de respondenti, angajati in cladirile de birouri din Bucureşti, cu varste cuprinse intre 18-34 ani, cu venituri peste medie.