Mii de oferte și pachete personalizate, la TÂRGUL de TURISM al ROMÂNIEI!

Ediţia de primavară a Târgului de Turism al României (www.targuldeturism.ro) are  loc între 22 și 25 februarie , în noile pavilioane ale Centrului Expoziţional Romexpo, B1 și B2. Destinaţii fascinante din România şi străinătate se dezvăluie călătorilor, prin intermediul ofertelor prezentate în cadrul celei de-a 39-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară.

Manifestarea promovează cele mai avantajoase vacanțe cu ocazia sărbătorilor de Paști, city-break-uri sau early booking pentru sejururi și excursii în sezonul primăvară-toamna 2018. Mii de pachete care vizează: turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură se dezvăluie vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.

În acelaşi timp, evenimentul devine pentru specialiștii care activează în turism locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri, în scopul reînnoirii si fidelizării relaţiilor existente cu parteneri noi sau tradiţionali.

Peste 290 de agenții și tur-operatori vor expune pe o suprafață de peste 15.000 de metri pătrați și vor întâmpina vizitatorii cu:

  • pachete turistice avantajoase ce includ transport chartere avion sau autocar, pentru sezonul de vară 2018, potrivite oricărui buget sau tip de calatorie, fie individuală, fie de grup, excursie sau sejur;
  • discount-uri considerabile aplicate pachetelor de călătorie către destinații exotice (insule, arhipelaguri) sau către țări ofertante din punct de vedere turistic, dar mai putin frecventate de români;
  • croaziere la bordul unor vase impresionante;
  • oferte şi evenimente ce fac parte din aria agroturismului românesc, de promovare a așezărilor de mici dimensiuni (sate și comune) ale României, cu potențial turistic;
  • pachete cu reduceri și o serie de facilități pentru vacanțe sau weekeend-uri în zonele montane sau de pe litoralul Mării Negre,
  • asigurări de călătorie şi alte servicii complementare: transport, bilete de călătorie etc.
  • accesorii și gadget-uri utile, unice, moderne şi adaptabile, în funcţie de tipul şi scopul călătoriilor;
  • sisteme informatice dedicate agențiilor de turism.

Gradul de internaţionalizare a Târgului de Turism al României – ediţia de primăvară 2018  este de 30 %. Astfel, vizitatorii au parte de un tur printre ofertele provenite din 14 ţări care își promovează la târg zonele şi obiectivele turistice atractive: Albania, Bulgaria, Croația, Cehia, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ucraina.

Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ) şi în parteneriat cu:

Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România  (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural  (ANTREC).

Share this:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *