LIDL a lansat cel mai prietenos joc de shopping virtual

In perioada 19 septembrie – 16 octombrie 2011, Lidl deruleaza unul dintre cele mai atractive jocuri de shopping virtual, “You never shop alone“ , destinat formarii unei comunitati de fani legati de interesul pentru cumparaturi inteligente. Jocul lansat pe data de 19 septembrie vine cu sanse de a castiga zilnic cumparaturi la Lidl in valoare de 200 lei si premii speciale la finalul jocului: un Mac Book Air 13 de 128 GB, o tableta Samsung Galaxy de 16 GB, precum si cumparaturi la Lidl in valoare de 1.000 lei.
Pana acum au intrat in jocul prieteniei aproape 10.000 de fani, atrași nu doar de premiile oferite,ci și de regula acestuia: cunoasterea preferintelor si gusturilor cercului de prieteni. Pe scurt, jocul inseamna: un cos de cumparaturi, 5 prieteni buni si 5 categorii de produse cu nume expresive si haioase! Participantii sunt invitati sa verifice daca expeditorul a ales produse pe gustul lor. Pentru ca o prietenie adevarata inseamna distractie, dar si comunicare, empatie, sprijin. Si daca prietenii sunt Curatila si Dulcica, Repezila si Prospetila, oare cine o fi Rontaila?Jocul te ajuta sa descoperi cat de bine iti cunosti prietenii, dar si cat de bine te cunosc la randul lor, iti prezinta marcile de calitate de la Lidl si iti ofera sansa de a castiga premii atractive!
Jocul face parte dintr-o ampla campanie de comunicare online, Lidl Romania fiind una dintre putinele companii din retailul romanesc cu implicare activa si sustinuta in domeniul Social Media. Compania este prezenta pe Facebook din data de 20 iunie 2011, avand o creștere spectaculoasa inca din prima luna, cand a ajuns la 40.000 de fani. In prezent reteaua fanilor Lidl a atins un numar record de 75.000 de fani, atrași in special de comunicarea activa 7 zile din 7, de oferte exclusive, reduceri de preturi si initiative marca Lidl.
Share this:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *