LeasePlan Romania – crestere cu 21% a cifrei de afaceri

LeasePlan Romania a inregistrat la finalul anului 2011 o cifra de afaceri de 30,982 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de perioada similara a anului 2010. Pentru anul 2012, LeasePlan isi propune sa investeasca 30 milioane euro in achizitia de noi autovehicule.
„Anul trecut, multe companii au constientizat potentialul de reducere a costurilor cu administrarea flotelor auto prin externalizarea serviciului, fapt care s-a reflectat atât in cresterea pietei, cât si in evolutia companiei noastre. Cresterea organica a flotelor clientilor existenti confirma aprecierea parteneriatului cu LeasePlan. Tot 2011 a insemnat si atragerea de clienti noi, lucru posibil si cu ajutorul echipei noastre dedicate, motivate si stabile.”, a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan. “Pentru 2012, ne propunem continuarea implementarii unor servicii directionate spre cresterea satisfactiei clientilor. In aceasta categorie se incadreaza si proiectele de eficientizare a proceselor interne.”, a adaugat Bogdan Apahidean.
In 2011, valoarea portofoliului companiei a crescut fata de anul anterior cu 57%, ajungând la 57,756 milioane de euro. La sfârsitul anului 2011, numarul total de autovehicule aflate in administrarea LeasePlan era de 6267, in crestere cu 30% fata de 2010. Din totalul de autovehicule aflate in flota LeasePlan, 5704 se afla in sistem full operational leasing, in vreme ce 61 dintre acestea se afla in sistem net operational leasing (pentru care s-a asigurat doar finantarea). Pentru restul de 502 autovehicule se asigura doar serviciile de gestionare a flotei. “In 2012, ne-am planificat o crestere a flotei de autovehicule cu 20%, pâna la un nivel de 7.400 de unitati in administrare. Estimam pastrarea componentei actuale a flotei, care reflecta in mare masura structura pietei auto. Totodata, vom investi 30 milioane euro in achizitia de autoturisme si autovehicule comerciale usoare (de maximum 3,5 t).”, a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan.
Un sondaj realizat in 2011 de TNS, la solicitarea LeasePlan, in care s-a urmarit evaluarea comportamentului clientilor si a loialitatii acestora fata de companie, arata ca 90% din clientii LeasePlan sunt satisfacuti de serviciile pe care compania le-a oferit anul trecut. In plus, s-a remarcat un trend ascendent privind gradul de multumire a clientilor. Astfel, proportia celor care descriu calitatea serviciilor ca fiind foarte buna sau excelenta, a crescut de la 44% in 2010, la 60% in 2011. Totodata, indicele  de loialitate (TRIM)* a inregistrat si el o crestere de 11 puncte, ajungând astfel la valoarea de 77. Doua treimi din baza de clienti a companiei reprezinta clientii loiali. LeasePlan România detine acum un portofoliu de peste 160 de companii din domenii precum: industria energetica, servicii financiare, FMCG, IT&C, industria farmaceutica, etc. OMV PETROM SA, CEZ România, Ursus Breweries, Bancpost, Coca-Cola HBC România, METRO Cash & Carry România, Silcotub, IBM România sunt doar câteva dintre cele mai importante.
Despre LeasePlan
LeasePlan este o companie financiara olandeza, infiintata cu peste 45 de ani in urma. In prezent, LeasePlan este furnizorul numarul unu la nivel mondial in domeniul serviciilor de management de flote si activeaza in 30 de tari, cu peste 6.000 de angajati dedicati sa furnizeze clientilor servicii conform motto-ului „it’s easier to leaseplan”. Actionariatul LeasePlan este constituit din Grupul Volkswagen (50%) si Fleet Investments B.V. (50 %), o companie de investitii detinuta de omul de afaceri german Friedrich von Metzler.
 
*Indexul de loialitate a fost calculat tinand cont de urmatoarele variabile: performanta generala a companiei, probabilitatea de a recomanda serviciile companiei, probabilitatea de a apela in mod repetat la serviciile companiei si avantajul competitiv.
Share this:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *